Czy post dla kolagenu przerwie post?

Jeśli zastanawiasz się, czy jedzenie ryb pomoże Ci zbudować kolagen, to dobrze trafiłeś. Wielu z nas uważa, że musimy jeść dużo tłustych potraw, aby zachować swój wygląd i czuć się młodo. Jednak to po prostu nie jest prawdą. Tutaj powiem ci, dlaczego powinieneś całkowicie zrezygnować z jedzenia tłustych potraw i zabrać się do jedzenia zdrowszej żywności.

Dieta składająca się głównie z jajek i fasoli nie pomoże w budowaniu kolagenu i jest bardzo mało prawdopodobne, że twoje ciało wchłonie kolagen z tego rodzaju pokarmów. Nawet jeśli udało Ci się wchłonąć trochę kolagenu z tego typu pokarmów, większość z nich zostanie szybko rozłożona przez proces trawienia. Również wchłanianie kolagenu z fasoli i jaj jest dość minimalne. Tak więc, aby naprawdę skorzystać z przerywanego postu, musisz włączyć pokarmy, które pomogą Ci budować kolagen, a nie tylko jeść tłuste i słodkie potrawy.

Wykazano, że post suplementów kolagenowych przynosi korzyści osobom cierpiącym na łysienie. Jednak niewiele osób pości na suplementy kolagenowe, więc możesz się zastanawiać, czy okresowy post na kolagen również zadziała dla Ciebie. Odpowiedź najprawdopodobniej brzmi tak. Oto, w jaki sposób możesz osiągnąć szybsze rezultaty z własnym postem.

Będziesz musiał zmienić swoją dietę na czas postu. Oznacza to, że podczas postu będziesz musiał spożywać więcej błonnika, witamin i minerałów niż zwykle. Ale musisz również upewnić się, że przestrzegasz wszystkich właściwych zaleceń dietetycznych. Ponieważ głównym powodem posiadania suplementu kolagenowego jest dodanie do organizmu peptydów kolagenowych, należy spożywać pokarmy zawierające duże ilości tych aminokwasów. Oznacza to, że będziesz musiał jeść więcej kurczaka, wołowiny, ryb i białek jaj, zamiast skupiać się na smacznych przysmakach wypełnionych tłuszczem i cukrem.

Podczas okresowego postu na kolagen zauważysz, że z czasem twój apetyt zmniejszy się. Twoje ciało spali również więcej tłuszczu i kalorii, co oznacza, że w tym samym czasie będziesz dodawać do swojego organizmu więcej peptydów kolagenowych. Oprócz tego, gdy pościsz na kolagen, będziesz również spożywać mniej sodu, węglowodanów i białka. Chociaż niektóre z tych elementów mogą wydawać się szkodliwe dla zdrowia, badania wykazały, że faktycznie pomagają organizmowi wytwarzać więcej kolagenu. Rezultatem jest więc ogólny wzrost beztłuszczowej masy mięśniowej i zmniejszenie zapasów tłuszczu.

Tygodniowy post jest zwykle łatwy do wykonania. W rzeczywistości można to zrobić nawet w weekend, co oznacza, że będziesz mieć dużą elastyczność, a jednocześnie będziesz mógł trzymać się swojej diety. Najtrudniejsza część postu to prawdopodobnie ostatni tydzień lub dwa. Ponieważ jest to pierwsze kilka tygodni, w których dodajesz do swojej diety nowe składniki, musisz uważać, aby nie przedawkować.

Większość ludzi, którzy stosują przerywany post na kolagen, zdaje sobie sprawę, że muszą wprowadzić pewne zmiany w swoich nawykach żywieniowych. Muszą jeść zdrowiej lub spożywać mniej kalorii. Dla tych, którzy czują, że mogą przetrwać tydzień bez wprowadzania jakichkolwiek zmian, odkryją, że ich poziom kolagenu zacznie rosnąć dość szybko. Ten wzrost pomoże wygładzić zmarszczki na skórze, a także wygładzić drobne linie i zmarszczki na twarzy.

Jeśli chcesz wiedzieć, czy post kolagenowy będzie dla Ciebie odpowiedni, możesz rozważyć jego wypróbowanie. Okresowy post dla kolagenu przyniesie rezultaty, ale te rezultaty przyjdą powoli. Trzeba być cierpliwym. W rzeczywistości rozsądnie byłoby skonsultować się z lekarzem przed rozpoczęciem przerywanego postu w celu uzyskania kolagenu. Dzięki tej konsultacji możesz zdecydować, czy post na kolagen jest dla Ciebie odpowiedni.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *